دوشنبه 23 تير 1399
Info-bus.tabriz.ir
آدرس: ایران -تبریز- میدان پنجم مرداد اداره مرکزی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه
تاریخ : يکشنبه 1 تير 1399
کد 2720

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه

استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در اتوبوسها توسط مسافرین الزامی است

اعطای بسته کمک معیشتی  5 میلیون ریالی به کارگران مسیر تندرو /هوشمند سازی ناوگان و تهیه اپلیکیشن موبایلی مدیریت سفر جزء اولویتهای امسال شرکت  میباشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه مهندس ایمان غنی زاده مدیر عامل این شرکت در مصاحبه با برنامه تبریزیم شبکه استانی سهند سیما با اعلام مطلب فوق گفت؛ با توجه به شیوع بالای کرونا در روزهای اخیر لازم است شهروندان محترم جهت تضمین سلامت شخصی و عمومی در هنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی حتما از ماسک استفاده و  فاصله اجتماعی را در داخل و نیز ایستگاههای اتوبوس رعایت نمایند.
وی افزود؛جهت سهولت امر در تمامی کیوسک های شارژ و فروش کارت بلیت در مسیر تندرو و  پایانه ها ماسک با قیمت مصوب عرضه میگردد تا مسافرین محترم در هنگام سوار شدن الزامآ از ماسک استفاده نمایند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در خصوص لزوم رعایت  فاصله اجتماعی در اتوبوس نیز گفت؛ از شهروندان عزیز كه صاحبان اصلي ناوگان عمومي هستندخواهشمندیم ضمن نظارت كافي برعملكرد اين شركت واحترام براي سلامتي خود و همشهريان بارعايت پروتكل هاي ابلاغي ستادكرونا ، ضمن پرداخت کرایه با استفاده از کارت بلیت شخصی از صندلی های مشخص شده در داخل اتوبوس استفاده نموده و به هیچ وجه بصورت مسافر ایستاده سوار اتوبوس نشوند و در صورت نداشتن ظرفیت منتظر اتوبوس بعدی بوده و یا از سایر مدهای حمل و نقل برای انجام سفرهای درونشهری خود استفاده نمایند.
وی در خصوص اعطای بسته های کمک معیشتی به کارکنانی که در طول مدت بیماری کرونا بیکار شده بودند افزود: با توجه به تعطیلی 45 روزه ی خدمات اتوبوسرانی بدلیل جلوگیری ازشیوع  بیماری کرونا و با حمایت شورا و شهرداری و فرمانداری تبریز و کمک خیران محترم،  مبلغ 5 میلیون ریال بصورت بلاعوض به کارگران مسیر تندرو اختصاص و در روزهای گذشته بحساب آنان واریز گردیده است.
مهندس غنی زاده با اشاره به اولویت هوشمندسازی ناوگان در اتوبوسرانی تبریز نیز گفت؛در سالجاری با حمایتهای شورای محترم اسلامي شهر و شهردار محترم تبریز نگاه جدی به هوشمندسازی و مدیریت سفر (BMS)گردیده بطوریکه ضمن تکمیل نواقص پروژه های قبلی، در صدد طراحی اپلیکیشن موبایلی بمنظور مدیریت سفر همشهریان از طریق اطلاع رسانی ایستگاهها،اعلام آنلاین زمان رسیدن اتوبوس به هر ایستگاه و نیز پیشنهاد مدهای دیگر حمل و نقل به شهروند جهت انتخاب و انجام سفرهای درونشهری هستیم که امیدواریم با اختصاص اعتبار لازم تا پایان سالجاری این امرعملیاتی و  در دسترس شهروندان  قرار گیرد.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در خاتمه بر لزوم همکاری شهروندان محترم در خصوص رعایت موارد بهداشتی و دستورالعملهای مربوطه برای استمرار خدمات اتوبوسرانی تاکید کرد و افزود: مسافرین عزیز می توانند هر گونه نظر انتقاد و پیشنهادات خود در خصوص خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه را با سامانه 137 شهرداری تبریز و همچنین سامانه پیام کوتاه شرکت واحد 3000570555 در میان بگذارند.
لینک مصاحبه:
www.telewebion.com/episode/2300075