سه شنبه 8 مهر 1399
Info-bus.tabriz.ir
آدرس: ایران -تبریز- میدان پنجم مرداد اداره مرکزی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه
تاریخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398
کد 2580

اصلی زاده قائم مقام شرکت واحد

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع تکریم ارباب رجوع و روابط انسانی در محیط کار برای مدیرعاملان شرکتهای بخش خصوصی و رانندگان شرکت واحد

به همت واحد آموزش شرکت، کارگاه آموزشی با موضوع تکریم ارباب رجوع و روابط انسانی در محیط کار  برای مدیران عامل شرکتهای بخش خصوصی و رانندگان در فرهنگسرای الغدیر برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بهنام اصلی زاده قائم مقام و معاون اداری و مالی این شرکت با اعلام این خبر افزود: کارگاه آموزشی با موضوع تکریم ارباب رجوع و روابط انسانی در محیط کار با سخنرانی دکتر اکبری از اساتید دانشگاهی در فرهنگسرای الغدیر برگزار گردید.
وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع و ارتباط رانندگان با آحاد شهروندان و در جهت ارتقاء مهارتهای ارتباطی و رفتاری،  دوره های روانشناسی به صورت مستمر با موضوعات مختلف  برای رانندگان برگزار میگردد.
شایان ذکر است در این کارگاه به طور مفصل به تاثیر استرس بر بخشهای مختلف بدن اشاره و علائم و نشانه های آن توضیح داده شد و در ادامه به روشها و شیوه های مختلف سازگاری با استرس از جمله داشتن برنامه روزانه متعادل، ورزش کردن، تکنیک های داشتن آرامش عقلانی و ذهنی، شوخ طبع بودن، دعا و نیایش و....پرداخته و تکنیکهای روانشناسی از جمله شناخت انواع ابراز خشم و بکارگیری آن در مواضع مختلف در جهت کاهش استرس شغلی و سلامت روان، لیست نمودن مواردی که باعث عصبانیت می شود و راهکاریی برای حذف آن، شناخت افکار منفی و کاهش آن،  اهمیت ندادن به قضاوت های نادرست دیگران و عدم برداشت منفی از رویدادها و...... ارائه گردید.