تاریخ : پنجشنبه 8 آذر 1397     |     کد : 2232

معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خبر داد

خدمات دهی در مسیر 161 رجائی شهر به صورت عادی ادامه دارد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نوتاش معاون اجرایی این شرکت با اعلام این خبر افزود در پی نارضایتی واعتراض شهروندان و مسافرین مسیر رجایی شهر (161)...

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نوتاش معاون اجرایی  این شرکت با اعلام  این خبر افزود  در پی نارضایتی واعتراض شهروندان و مسافرین مسیر رجایی شهر (161) مبنی بر مشکل در سرویس دهی ،
 با بررسیهای صورت گرفته در خصوص رفع مشکلات احتمالی مشخص شد روز گذشته 3 دستگاه از 5 دستگاه اتوبوس فعال در این مسیر به علت پنجری و نقص فنی در موتور از مسیر خارج شدند که بلافاصله با هماهنگیهای صورت گرفته توسط مسئولین مربوطه اتوبوسهای دیگری جایگزین و این مسیر تقویت  شد و پس از وفقه 20 دقیقه ای  خدمات دهی به شهروندان به حالت عادی بازگشت.

نوتاش خاطرنشان کرد ضمن عذرخواهی از شهروندان عزیز تذکرهای لازم به عوامل اجرایی نیز داده شد تا کنترل بیشتری نسبت به امور حرکت مسیر فوق داشته باشند تا در صورت بروز مشکلاتی مشابه سریعا" وضیعت را مدیریت نمایند.
وی در ادامه گفت : در شرایط عادی و فعال بودن همه اتوبوسهای مسیر،مدت زمان  انتظار مسافر در مسیر رجایی شهر 12 الی 15  دقیقه می باشد که  امیدوارم با افزایش تعداد یک دستگاه اتوبوس در آینده  به این مسیر، مدت انتظار به کمتر  از این زمان نیز کاهش یابد.
نوتاش در پایان تصریح کرد:  با وجود تمامی مشکلات مربوط به تامین قطعات یدکی و خرید اتوبوس تلاش خادمین شرکت واحد  بر این است که بتوانیم با خدمات بهتر و بیشتر  رضایت شهروندان و مسافرین عزیز را جلب نمایئم.  


ش حاضری
نوشته شده در   پنجشنبه 8 آذر 1397  ساعت  09:54   توسط   ش حاضری    تعداد بازدید  74
ویرایش شده در *** ساعت -- توسط
PDF چاپ بازگشت
نظرات شما :