تاریخ : يکشنبه 2 آذر 1393     |     کد : 1124

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز اعلام کرد بتن غلطکی زیرچرخ اتوبوسهای سامانه BRT

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه فیروزیان مدیرعامل این شرکت، با اعلام این مطلب گفت: به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز برای اولین بار فن آوری بتن غلطکی در مسیر BRT تبریز آغاز شده است و هم اکنون در قسمتهایی از مسیر BRT زیر سازی و اجرای عملیات بتن ریزی به اتمام رسیده و اتوبوسها این مسیر روی بتن غلطکی حرکت می کنند.


به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه فیروزیان مدیرعامل این شرکت، با اعلام این مطلب گفت: به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز برای اولین بار فن آوری بتن غلطکی در مسیر BRT  تبریز آغاز شده است و هم اکنون در قسمتهایی از مسیر BRT زیر سازی و اجرای عملیات بتن ریزی به اتمام رسیده و اتوبوسها این مسیر روی بتن غلطکی حرکت می کنند.
وی با اشاره به مزیت‌های بتن غلطکی اظهار کرد: بتن غلتکی با برخورداری از ویژگی‌های خاص فیزیکی از قبیل استقامت بالا، رطوبت‌پذیری بسیار کم و همچنین تراکم فشرده، ماندگاری به مراتب بیشتری از آسفالت خواهد داشت و مشکلاتی که در آسفالت ریزی بوجود می آمد با استفاده از این فناوری مرتفع خواهد شد.
فیروزیان خاطر نشان کرد: عملیات بتن‌ریزی در حد فاصل میدان جهاد تا قطران اتمام یافته و اتوبوسهای مسیر تندرو در این مسیر روی بتن غلطکی سرویس دهی مینمایند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی درادامه افزود:مسیر تندرواز چهارراه قطران تا میدان قونقا نیز بااجرای عملیات عمرانی در حال بهسازی بوده و در محدوده پل کابلی تا استاد شهریار و بالعکس نیر زیر سازی وبهسازی به روش فوق درحال انجام است
وی در پایان استفاده از این سبک روسازی را از جدیدترین فناوری‌های روسازی جهان خواند و گفت: با بکارگیری این روش، معضل جمع‌شدن آسفالت  در مسیر BRT مرتفع خواهد شد.


















                                     عکس: اکبر پورامان


خانم حاضری