تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1398     |     کد : 2574

قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه

آماده رسيدگي به پیشنهادات و شكايات مردم از خدمات اتوبوسرانی در خطوط مختلف  هستيم


بهنام اصلی زاده قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در خصوص مشکلات مسافران مسیر بی آر تی درزمان پیک ترافیک گفت: اتوبوسهای فعلی ما دارای ظرفیتهای مشخصی هستند  وراهی که ما فعلا برای حل این مشکل اندیشیده ایم این است که تعدادی اتوبوس ذخیره در رزرو نگه داریم وآنها را در ساعات پیک ترافیکی صبحگاهی وعصرگاهی به سیستم فعلی تزریق کنیم.
وی در خصوص ادغام و یا تغییر مسیر برخی خطوط نیز گفت:هنگامی که یک خط راه اندازی می شود طبیعی است که باید سرویسهایی که با آنها هم عرض هستند حذف شوند.
اصلی زاده ادامه داد: تمام مجموعه شرکت واحد 24 ساعته آماده دریافت هرگونه گله وشکایت مردم با سامانه پیامکی 3000570555  میباشد و تمام تماسها بررسی و به شکایات رسیدگی می شود.


ش حاضری