مهمان : 0
اعضا عضو سایت : 4
اعضا آنلاین : 0
امروز : 188
ديروز : 168
ماه : 3891
 
 شیفت شب 2
شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه درکنار سایر مراکز خدماتی که مشغول به ارائه خدمات به شهروندان عزیز می باشند بطور مستمر و با تلاش شبانه روزی بعنوان موثرترین نهاد در حوزه حمل ونقل عمومی به امر خطیر خدمات رسانی به شهروندان و مسافرین عزیز می پردازد.
خدمات رسانی به شهروندان در این شرکت توسط  کارکنان خدوم شرکت در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر توسط اتوبوسرانان و سایر کارکنان حوزه اجرایی و فنی در دو بخش ملکی وخصوصی در 70 خط شهری و 9 خط حومه بدون هیچگونه وقفه و تعطیلی در طول سال (به جز عاشورای حسینی و21 ماه مبارک رمضان) انجام می پذیرد.
برای اینکه در امر جابجایی مسافرین مشکل و وقفه ای پیش نیاید و ناوگان در طول روز همیشه آماده ارائه خدامات به شهروندان باشد کارکنان تلاشگر و زحمتکش شیفت شب  کار آماده سازی ناوگان و اتوبوسها را که شامل رسیدگی ، کنترل ، سوختگیری، نظافت وکنترل روغن موتور و ... می باشد در سرما وگرما انجام می دهند.این گزارش گوشه ای از تلاشهای این عزیزان را به تصویر کشیده است.


کنترل ورود اتوبوسها بعد از اتمام شیفت بعد از ظهر توسط حفاظت فیزیکی
ساعت 22:00





شارژ سوخت CNG اتوبوسها توسط کارکنان شیفت شب
 ساعت 22:30











سوختگیری اتوبوسهای دیزلی توسط کارکنان شیفت شب
ساعت 23:00
 










نظافت اتوبوسها ساعت 24:00
 


















کنترل روغن اتوبوسها
ساعت 1 بامداد
















پارکداری :اتوبوسهای آماده بکار
ساعت 2 بامداد











 محمد رضا لطفی رئیس تعمیرگاه
ساعت 2/30 بامداد



وظایف کارکنان شیفت شب هنوز تمام نشده است به درخواست عکاس روابط عمومی جهت قدردانی از زحمات این عزیزان در پایان عکس یادگاری با حضور  کارکنان تلاشگر و خدوم شیفت شب، مسئول شیفت و رئیس تعمیرگاه درساعت 3 بامداد مورخه 92/11/08 درتاریخ اتوبوسرانی تبریزثبت شد